AMD: Η αγορά notebook δεν είναι πυρηνική φυσική …

Press News

Όταν οι καταναλωτές αποφασίζουν να αγοράσουν ένα notebook χιλιάδες είναι οι σκέψεις που περνάνε από το μυαλό τους. Ποιον κατασκευαστή να επιλέξουν, τι θέλουν να κάνουν με αυτό (τι χρώμα θα το ήθελαν) αλλά κανείς δεν σκέφτεται την τεχνολογία που θα ήθελαν να ενσωματώνει.

Παραδοσιακά, ήταν προνόμιο των λίγων και των υποψιασμένων με την τεχνολογία να αγοράζουν desktop PC ή και notebook. Αγόραζαν το desktop PC, το άνοιγαν για να προσεγγίσουν το εσωτερικό του, έλεγχαν το hardware - πιθανόν να έκαναν και αλλαγές μετά από καιρό - και στην συνέχεια ξανάκλειναν το PC για να ασχοληθούν στην συνέχεια μαζί του. Αυτός ήταν ένας εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος για την συγκεκριμένη ομάδα χρηστών να γνωρίσει τις διαφορετικές τεχνολογίες που επηρεάζουν την ταχύτητα, την εμφάνιση και τις επιδόσεις του υπολογιστή τους.

Η αγορά, σήμερα, είναι πολύ διαφορετική και συγκεκριμένα τα notebook είναι ένα αγαθό που βρίσκεται πολύ ψηλά στην λίστα του καταναλωτή, είναι "must". Πλέον τα περισσότερα σπίτια και οικογένειες χρησιμοποιούν το internet και για αυτό το λόγο έχουν στα σπίτια τους τόσο σταθερούς υπολογιστές (desktop PC) όσο και φορητούς υπολογιστές (laptop).

Τώρα οι υπολογιστές δεν είναι προνόμιο των φανατικών με την τεχνολογία, αλλά όλων. Όσο αφορά στην πλοήγηση στο internet, πολλοί καταναλωτές πλέον δραστηριοποιούνται ενεργά στην δημιουργία online περιεχομένου, είτε αυτό είναι video, είτε μουσική, είτε η συμμετοχή τους σε site κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, επιδίδονται και στην επεξεργασία των δικών τους video και φωτογραφιών. Πολλοί από τους καταναλωτές, επίσης, χρησιμοποιούν τα notebook ακόμα και για να παίζουν τρισδιάστατα παιχνίδια.

Κάθε χρόνο η τάση της αγοράς στη ζήτηση notebook αυξάνεται, το 2000 τα notebook αποτελούσαν το 25% της αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε αντίθεση με σήμερα που αποτελούν το 56% της συνολικής αγοράς.

Οπότε τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι πλέον η βάση των καταναλωτών δεν περιορίζεται απλώς στους φανατικούς της τεχνολογίας και στους "techies", τους ενθουσιώδεις με την τεχνολογία χρήστες. Αγοραστές των notebooks πλέον είναι καθημερινοί άνθρωποι που τώρα πια αγοράζουν αυτά τα "must have" αξεσουάρ. Για να είμαστε και απόλυτα ειλικρινής, η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν ασχολείται με το τι συμβαίνει στο εσωτερικό του laptop τους αλλά τους ενδιαφέρει η εξωτερική του εμφάνιση και βεβαίως να ανταποκρίνεται στις εργασίες που επιθυμούν. Η τεχνολογία του notebook φαίνεται να αποτελεί λοιπόν επουσιώδες στοιχείο - εκτός από την τιμή φυσικά - αρκεί να ανταποκρίνεται σε όλα όσα είναι σημαντικά για τους χρήστες, όπως η γρήγορη αποστολή e-mail, η γρήγορη πλοήγηση στο Internet και η δυνατότητα εύκολης επεξεργασίας και ταξινόμησης των video και φωτογραφιών τους.

Σήμερα, η επικοινωνία μεταξύ καταναλωτών και των εταιριών του κλάδου ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι δύσκολή γιατί γίνεται κυρίως με τεχνικούς όρους, λες και μιλάει ο ένας ειδικός στον άλλον.Σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχει και το πρόβλημα ότι στην επικοινωνία αυτή δεν διαχωρίζονται οι διαφορετικές ομάδες των καταναλωτών. Με άλλα λόγια, οι μαθητές και οι... νοικοκυρές προσεγγίζονται με τα ίδια μηνύματα, ενώ κάθε ένας από αυτούς χρειάζεται το laptop για διαφορετικά πράγματα, για διαφορετική δουλειά. Αναγκαστικά, οι καταναλωτές βασίζονται στις προτροπές και στις συμβουλές των πωλητών των τοπικών καταστημάτων για να πραγματοποιήσουν την αγορά τους. Συχνά, όμως, και οι πωλητές των καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών υπερφορτώνουν με πληροφορίες και δυσκολεύονται να ξεφύγουν από την τεχνική πλευρά και να συμβουλεύσουν με απλό τρόπο τον καταναλωτή σχετικά με το laptop που θα πρέπει να αγοράσει με βάσει τις ιδιαίτερες ανάγκες του.

Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα η αγορά ενός notebook μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την περιγραφή της τεχνολογίας του. Παρακάτω, παρατίθεται ένας μικρός οδηγός ερωτήσεων που πρέπει να έχει στο μυαλό του κάποιος πριν αγοράσει ένα laptop:

  • Θέλω ένα όμορφο laptop; Τα laptop βγαίνουν σε διαφορετικά χρώματα και σε διάφορα σχέδια και φινιρίσματα. Αυτό ακούγεται λίγο επιφανειακό αλλά δεν είναι. Όλοι θέλουν ένα όμορφο laptop να έχουν μαζί τους.
  • Θέλω μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας; Αν o σκοπός είναι να χρησιμοποιείται το laptop χωρίς πρίζα τότε θα πρέπει η μπαταρία να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής.
  • Είναι βαρύ; Θα πρέπει το laptop να είναι ελαφρύ, λεπτό και σε "compact" μορφή για να διευκολύνει τις μετακινήσεις.
  • Η ταχύτητα μετράει; Αν o σκοπός είναι να χρησιμοποιείται καθημερινά για τη επεξεργασία βίντεο και φωτογραφιών, για την παρακολούθηση HD τηλεόρασης ή HD video ή και για 3D gaming τότε ο επεξεργαστής (ή αλλιώς CPU για τους ειδικούς) ποτέ δεν είναι αρκετά γρήγορος.
  • Είναι απαραίτητη η κάρτα γραφικών; Χωρίς chip γραφικών υψηλής επίδοσης, το 3D gaming δεν είναι δυνατό. Ιδανική λύση αποτελούν τα λεγόμενα υβριδικά laptop με δύο onboard chip γραφικών. Βασισμένο στις ανάγκες του υπολογιστή, επιλέγεται αναλόγως το ιδανικό chip. Έτσι για υψηλή επίδοση επιλέγεται το ξεχωριστό - discrete - chip ενώ για μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας επιλέγεται το ενσωματωμένο - στο chipset ή στον επεξεργαστή - chip γραφικών. .

Στην AMD έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση marketing, θέλουμε να είναι εύκολο για εσάς τους καταναλωτές να βλέπετε τι αγοράζετε και πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Πάντα να κοιτάτε για το αυτοκόλλητο “VISION Technology from AMD” επάνω στο notebook που αγοράζετε και επιλέξτε με κριτήριο τους σκοπούς που το χρειάζεστε.

Ανακεφαλαίωση, στο τι μάθαμε για την αγορά του επόμενου notebook. Η αγορά notebook έχει αλλάξει δραματικά αλλά έχουν αλλάξει και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό για να κάνεις την σωστή αγορά laptop να σκεφτείς πρώτα τι θέλεις από αυτό.

Οι 5 χρυσές ερωτήσεις που πρέπει πάντα να ρωτάτε:

  • Τι σκοπούς θέλω να εξυπηρετεί; Θέλω άπλα να σερφάρω στο internet και να γράφω emails;
  • Είναι η επεξεργασία και η ταξινόμιση φωτογραφιών σημαντική για εμένα; Είναι σημαντικό να επεξεργάζομαι τα δικά μου βίντεο;
  • Χρειάζεται το notebook να εξυπηρετεί τις απαιτήσεις των σύγχρονων 3D παιχνιδιών;
  • Το laptop θέλω να είναι όμορφο; Πόσα χρήματα είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω για αυτό;
  • Θέλω να το χρησιμοποιώ συχνά εν κίνηση; Ή προτιμώ να το χρησιμοποιώ σπίτι, συνδεδεμένο στην πρίζα;

Είσοδος

Συζητήσεις

See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Αξιολογούμε χρησιμοποιώντας διάφορα benchmarks, τη κορυφαία single-GPU λύση της AMD, Radeon R9 290 σε μία υλοποίηση της Sapphire με την ονομασία Sapphire Vapor-X R9 290X Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε μία νέα κάρτα γραφικών που βασίζεται στην GPU της AMD, Radeon R9 290 και προέρχεται από τη Sapphire. Πρόκειται για τη Sapphire Vapor-X R9 290 Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε το νέο Sony Xperia Z2, τη ναυαρχίδα της Ιαπωνικής εταιρείας στη κατηγορία των smartphones, για το 1ο εξάμηνο του 2014
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Πρώτη επαφή με το motherboard της ASRock, Z97 Killer και τον νέο επεξεργαστή Intel Pentium G3258 Anniversary Edition

Bits & Bytes

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

Users

0 χρήστες and 48 επισκέπτες

Giorgoss
kondeloq
gerassimos5
Giwrgos1212
panagiotis81
hildegardokane78138
sonopitz04
anagnostopk
gthalicia320115
karampelas
rafaelmarmon79538
kristalwmi70288609947
voudas95
johnajohn
geoffreydse944876134

Ψηφοφορία

Ποιο κινητό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής για το 2014 (πρώτο εξάμηνο);:
back to top