Νέα υπηρεσία Split Bill από την WIND
Απόλυτο έλεγχο των τηλεπικοινωνιακών τους εξόδων αποκτούν οι εταιρικοί πελάτες WIND μέσω της υπηρεσίας Split Bill. Οι εταιρικοί πελάτες αποκτούν πλήρη έλεγχο των τηλεπικοινωνιακών τους εξόδων, καθώς έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν και να πληρώνουν το λογαριασμό του κινητού των εργαζομένων τους μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσό. Το Όριο Χρήσης, μπορεί να περιλαμβάνει κάθε είδους κίνηση, όπως εθνικές, διεθνείς κλήσεις, SMS, MMS, video-κλήσεις, roaming κλπ. Οποιαδήποτε περαιτέρω χρέωση, εκδίδεται σε ένα δεύτερο λογαριασμό, στα προσωπικά στοιχεία του εργαζόμενου.
Η υπηρεσία Split Bill προσφέρεται στους εταιρικούς πελάτες WIND ΔΩΡΕΑΝ. Εκτός από το γεγονός ότι παρέχει απόλυτο έλεγχο των τηλεπικοινωνιακών εξόδων των επιχειρήσεων, η υπηρεσία:
- Μηδενίζει το διαχειριστικό κόστος των εταιρικών πελατών WIND BBest, καθώς δεν χρειάζεται να απασχολούν κανέναν εργαζόμενο για το διαχωρισμό εξόδων εταιρίας και χρήστη, αποστολή αναλυτικών καταστάσεων κτλ.
- Η επιχείρηση μπορεί να προσφέρει επιπλέον συνδέσεις στους εργαζόμενούς της, εφόσον το επιθυμούν, παρέχοντάς με αυτό τον τρόπο περισσότερα προνόμια.
Αντίστοιχα, οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις επωφελούνται από τα πλεονεκτήματα των εταιρικών συνδέσεων καθώς έχουν τη δυνατότητα να μιλούν με οικονομικότερες χρεώσεις, να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες που καλύπτουν τις προσωπικές του ανάγκες και να έχουν πρόσβαση μόνο οι ίδιοι στην ανάλυση των κινήσεων τους.
Είσοδος
Συζητήσεις
-
5.253 απαντήσεις, τελευταία πριν 2 έτη 10 εβδομάδες
-
141 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 37 εβδομάδες
-
287 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 37 εβδομάδες
-
7.742 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 37 εβδομάδες
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
- 1 of 226
- ››
Bits & Bytes
-
πριν 10 έτη 19 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 19 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 19 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 19 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 19 εβδομάδες