Κυκλοφόρησε το πρώτο DirectCompute benchmark
Λίγο μετά την κυκλοφορία του πρώτου DirectX 11 benchmark, Heaven, που αναπτύχθηκε από την Unigine Corporation, εμφανίστηκε και το πρώτο DirectCompute benchmark. Με το DirectCompute Benchmark v.0.15, οι χρήστες μπορούν να "τεστάρουν" τις δυνατότητες GPGPU της κάρτας γραφικών τους. Το καλό είναι ότι υποστηρίζονται όλες οι κάρτες γραφικών της αγοράς, της AMD ή της Nvidia, είτε διαθέτουν DirectX 11 hardware, είτε DirectX 10.1, είτε ακόμα και DirectX 10.
Για να το τρέξετε, είναι απαραίτητο να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τους τελευταίους drivers για την κάρτα γραφικών σας. Μπορείτε να κατεβάσετε το DirectCompute Benchmark v0.15 από εδώ, αφού συμφωνήσετε με τους όρους χρήσης. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
Είσοδος
Συζητήσεις
-
5.253 απαντήσεις, τελευταία πριν 2 έτη 6 εβδομάδες
-
141 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 33 εβδομάδες
-
287 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 33 εβδομάδες
-
7.742 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 33 εβδομάδες
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
- 1 of 226
- ››
Bits & Bytes
-
πριν 10 έτη 15 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 15 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 15 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 15 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 15 εβδομάδες
Για να δούμε τι μπορούνε να
Για να δούμε τι μπορούνε να κάνουν οι κάρτες γραφικών μας στο Gigaforum.
Δεν κατάλαβα...
... τι ακριβώς μας δείχνει το συγκεκριμένο benchmark
Ωχ... με συγχωρείτε που δεν
Ωχ... με συγχωρείτε που δεν έδωσα περισσότερες πληροφορίες.
Το DirectCompute είναι ένα API (application programming interface) της Microsoft, με τη βοήθεια του οποίου οι προγραμματιστές ή οι εταιρείες ανάπτυξης εφαρμογών, μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να εκμεταλευτούν την επεξεργαστική ισχύ της κάρτας γραφικών για να επιταχύνουν διάφορες εργασίες (όπως π.χ το video transcoding).
Να συμπληρώσω, ότι το DirectCompute αποτελεί μέρος του DirectX 11, οπότε για να "τρέξετε" το bench, είναι απαραίτητο να το έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας (σε Windows Vista ή σε Windows 7). Δεν είναι απαραίτητο να διαθέτετε DirectX 11 hardware πάντως.