Προβληματικό κινητό - αδιαφορία από service

katsikaki

Κατάσταση:

Εγγραφή: Μάι 2009

Καταχωρήσεις: 26

Παιδια στις 10.6.2010 αγορασα απο το Plaisio στο Περιστερι ενα κινητο Sony Ericsson G900. από τότε που το αγόρασα είχε συνέχεια προβλήματα (κόλλαγε υπερβολικά, τα ζώα μου αργά, ξεκολαγε το ακουστικό κ δεν άκουγα τίποτα κ άλλα πολλά). το έχω πάει επτά μετρημένες φορές στο Arvato Service στον Κηφισό αλλά δεν έχουν καταφέρει τυπωτά. το πήγα για ακόμα μια φορά την προηγούμενή εβδομάδα επειδή είχε βγει το ακουστικό κ δεν άκουγα τίποτα όταν μιλούσα στο τηλέφωνο κ μου το φτιάξανε κ τώρα ακούω. από την στιγμή που το πήρα πίσω όμως μπλοκάρει συνέχεια, ανοιγοκλείνει μόνο του κ τα σχετικά. με λίγα λόγια έχει βαρέσει διάλυση.
το να το ξαναπάω στο arvato service το θεωρώ κοροϊδία μιας κ δεν έχουν καταφέρει τίποτα τόσες φορές που το έχω πάει, θα καταφέρουν την όγδοη???
μπορώ να το στείλω στο εξωτερικό για service??? έχει 3 μήνες ακόμα εγγύηση. θα πληρώσω έξοδα μεταφορικών??? γνωρίζει κανείς τίποτα???
μήπως μπορώ με βάση κάποιον νόμο να απαιτήσω να μου δώσουν νέο σφραγισμένο κινητό???

παρακαλώ βοηθειστε με έχω αγανακτήσει!!!


jimmyskaravelas

Κατάσταση:

Εγγραφή: Ιαν 2010

Καταχωρήσεις: 193

Από την στιγμή που δεν είναι υπαιτιότητάς σου οι βλάβες που έχει η συσκευή σου και μετά από τόσες επισκέψεις στα service είναι υποχρεωμένοι να στην αντικαταστήσουν.
Ρίξε και μια ματιά στον συνήγορο του καταναλωτή.


Turrican

Κατάσταση:

Εγγραφή: Όκτ 2009

Καταχωρήσεις: 58

Χαρά στο κουράγιο σου φιλε μου!
Εγω δεν θα μπορούσα να κάνω τέτοια υπομονή. Ή θα το πέταγα ή θα τους το πέταγα στο κεφάλι...


Lacrimosa_daemon
Editor

Κατάσταση:

Εγγραφή: Ιαν 2009

Καταχωρήσεις: 2113

Μπορείς να δοκιμάσεις το service της Procordia http://www.procordia.gr/ , έχω ακούσει καλά λόγια , υπάρχει επίσης και η Omnitech αλλά δε στην προτείνω.

Spoiler: Highlight to view
Ακούς vartimaios? Hat


back to top