Xbox 360 ή Playstation 3;
Αναμφισβήτητα, υπάρχουν gamers που για τους δικούς τους λόγους, επιλέγουν να αγοράσουν την μία κονσόλα από την άλλη ή και τις... δύο (ή και καμία τους). Κάθε μία έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της. Αν και πρόκειται για ένα θέμα, που μπορούν να συζητηθούν πολλά, αφορμή για την δημιουργία του στάθηκε μία φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο Kotaku, και δείχνει πολύ σημαντικές διαφορές στην ποιότητα απεικόνισης ανάμεσα στις δύο κονσόλες στο παιχνίδι της Atari, GhostBusters: The Game. Όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα, οι διαφορές είναι οφθαλμοφανείς...
Δεν λέω πως σε όλα τα παιχνίδια που προσφέρωνται και για τις δύο κονσόλες διαπιστώνονται τέτοιες σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, υπέρ της μίας ή της άλλης κονσόλας, ωστόσο αν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη σας - και από άλλα site που πραγματοίησαν συγκρίσεις - feel free to post it here...
foutrelis — Σαβ, 20/06/2009 - 10:30
Κατάσταση:
Εγγραφή: Δεκ 2008
Καταχωρήσεις: 252
Επιπλέον, να σημειωθεί πως το Xbox 360 έχει Doritos.
'nough said ;p
El Niño — Σαβ, 20/06/2009 - 10:48
Κατάσταση:
Εγγραφή: Δεκ 2008
Καταχωρήσεις: 798
Γενικώς τα textures στο ΧΒΟΧ360 είναι πολύ καλά. Έπαιζα το The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena στην 9800gx2 σε τέρμα αναλύσεις και γραφικά στο full κι όμως τα textures του ΧΒΟΧ360 ήταν τουλάχιστον μία κλάση πιο πάνω.
Από την άλλη βέβαια το PS3 εκτός της υπολογιστικής ισχύος του που βαριούνται να εκμεταλλευτούν οι κατασκευαστές παιχνιδιών, είναι και ένας καλός Blu-ray player...
Νίκος "sonic" Κροντηράς
georgek — Δευ, 22/06/2009 - 11:17
Κατάσταση:
Εγγραφή: Ιαν 2009
Καταχωρήσεις: 625
Μέχρι στιγμής, ότι παιχνίδια έχω δεί μου φαίνονται καλύτερα σε xbox360. Τώρα αν στο μέλλον τα πράγματα αλλάξουν θα δούμε. Εγώ πάντως δηλώνω πανευτυχής με την κονσόλα της microsoft.
Από όσα "μετράνε"δεν μπορούν να μετρηθούν όλα, και από όσα μπορούν να μετρηθούν "δεν μετράνε" όλα.
z3et — Τρι, 27/04/2010 - 19:06
Κατάσταση:
Εγγραφή: Μαρ 2009
Καταχωρήσεις: 8488
Και επανερχομαι απο εδω, γιατι εχω ορεξη να το κουρασω ακομα λιγακι
The RSX renders up to 4.4 gigapixels per second (again, 8 ROPs x 550 MHz). It's texel fillrate is 13.2 gigatexels per second (24 texture filtering units x 550 MHz, a max of 32 unfiltered texture samples per clock). It's maximum DOT product operations are 54 billion per second. RSX's maximum anti-aliasing sample rate is 8.8 gigasamples per second (2 AA samples x 8 ROPs x 550 MHz).
Τι καταλαβαινουμε απο εδω? Πως το Xenos σηκωνει μεχρι και 4ΑΑ, εξου και η ίσως καλυτερη απεικονιση του, ομως το ερωτημα ειναι... τα σηκωνει? Και η 8800GT εδεινε μεχρι 16ΧCSAA , αλλα οταν το ενεργοποιουσες, απλα δεν επαιζες τιποτα
The RSX has a total of +300 million transistors (the exact number isn't known) and uses a 700 MHz 256 MB memory. Also, it can use a max of 228 MB from the 3200 MHz XDR RAM.
Τρελη τεχνολογικη υπεροχη το Xenos ε? 10Mb αποκλιστικη μνημη, OYAOY! (To οτι το RSX ειναι στην ουσια ενα NV46 (GD70) δεν με απασχολει, εκεινη την εποχη (2005-6) ετσι κ'αλλιως δεν ειχαμε κατι καλυτερο απο θεμα chip...
Και ερχομαστε στο αλλο part τωρα, του Cell και του programmability του... σορρυ κιολα, αλλα επειδη οι αλλοι ειναι κουλαδια και δεν εχουν ορεξη (ισως ουτε και τα χρηματα/χρονο) για να ασχοληθουν με την κονσολα, φταιει ο Cell?
Οπως ειχα ξανα-πει (πρεπει να εχει υπωθει και εδω μεσα, θα ψαξω να το βρω), οι developerts της Crytek, παραδεχθηκαν πως το οπτικο αποτελεσμα στο PS3 θα ειναι ανωτερο του ΧΒΟΧ360 και αυτο το παιρνω στα σοβαρα μιας και εχουμε δει τι εχουν κανει αυτοι οι τυποι με τις μηχανες γραφικων CryEngine (ιδιος με την 2 και την 3). Εκατσαν λοιπον, αφιερωσαν ενα μεγαλο χρονικο διαστημα (2+ χρονια) ωστε να βγαλουν κατι ΣΩΣΤΟ! Και δεν μενω μονο στο PS3, μιας και καταφεραν και ωθησαν το XBOX360 στα ορια του, προσφεροντας στους κατοχους (των XBOX) του τρελα γραφικα, ετσι τουλαχιστον λενε οι ιδιοι (και δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω).