Η Microsoft παρουσίασε το DirectX 11
H Microsoft στα πλαίσια του Gamefest 2008 (Σηάτλ, Η.Π.Α) παρουσίασε πολλές λεπτομέρειες που αφορούν την νέα έκδοση του διάσημου API (Application Programming Interface) DirectX 11. Το νέο DirectX 11 θα υποστηριχθεί πλήρως από τα Windows Vista καθώς και μελλοντικές εκδόσεις των Windows.
Επιπλέον θα είναι συμβατό με το υπάρχον DirectX 10 και DirectX 10.1 hardware αν και για να μπορούν οι χρήστες να απολαύσουν πλήρως τις δυνατότητες του, θα πρέπει να "εξοπλιστούν" με νέο συμβατό hardware. Ανάμεσα στα νέα χαρακτηριστικά συναντούμε την υποστήριξη μιας νέας τεχνολογίας προγραμματισμού των shaders (compute shader) που επιτρέπει την εκμετάλευση της ισχύος των επεξεργαστών γραφικών (GPUs) ώστε να είναι δυνατή η χρησιμοποίηση τους και ως "παράλληλοι" επεξεργαστές γενικής χρήσης, εκτός από επιταχυντές τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics).
Βελτιωμένες σημαντικά θα παρουσιάζονται οι δυνατότητες multi-threading ώστε τα παιχνίδια να εκμεταλεύονται αποδοτικότερα τους multi-core υπολογιστές ενώ παρέχεται υποστήριξη στη τεχνική tesseletion που επιτρέπει την ρεαλιστικότερη, πειστικότερη αναπάραστατη των τρισδιάστατων μοντέλων, όταν οι χρήστες τα βλέπουν από πολύ κοντά.
Πολλές λεπτομέρειες σχετικά μπορείτε να βρείτε εδώ ωστόσο δείτε και παρακάτω video της Nvidia, που αποκαλύπτει τις διαφορές ανάμεσα στα DirectX 10 και DirectX 11.
Είσοδος
Συζητήσεις
- 1 of 554
- ››
Bits & Bytes
-
πριν 10 έτη 17 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 18 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 18 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 18 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 18 εβδομάδες