Η HTC ανατρέπει το Status Quo με τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα

Press News

Η HTC, κορυφαία εταιρεία κατασκευής συσκευών κινητής τηλεφωνίας που ξεχωρίζουν παγκοσμίως για τον σχεδιασμό και την καινοτομία τους, παρουσίασε την πιο δυνατή καμπάνια της μάρκετινγκ μέχρι σήμερα.

Η επικοινωνιακή πλατφόρμα Change είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική-ύμνος στην ανατρεπτική επιρροή της HTC στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια των 17 χρόνων της ιστορίας της.

Εγκαινιάζοντας μια καινοτόμο νέα προσέγγιση που θα μεταμορφώσει τον κλάδο, η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η HTC όσον αφορά το μάρκετινγκ και θα προσεγγίσει τους καταναλωτές μέσα από ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και ψηφιακών ΜΜΕ.

Το λανσάρισμα της παγκόσμιας πλατφόρμας θα σηματοδοτήσει μια νέα "above-the-line" (ATL) καμπάνια που θα υλοποιηθεί από τον Αύγουστο του 2013. Το δημιουργικό της πρώτης διαφήμισης, στην οποία συμμετέχει ο καταξιωμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Robert Downey Jr., θα προβληθεί στο YouTube στις 15 Αυγούστου, και αμέσως μετά θα ακολουθήσει σειρά υλοποιήσεων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Ο Ben Ho, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ της HTC, σχολίασε: "Η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η τόλμη της HTC μας έχουν κάνει τους κατ’ εξοχήν παράγοντες αλλαγής στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και μας οδήγησαν στη δημιουργία του HTC One, του καλύτερου κινητού στον κόσμο κατά την άποψη όσων ασκούν επιρροή στον κλάδο. Η πρωτότυπη πλατφόρμα μας ‘Change’ με την παιχνιδιάρικη διάθεση διαφέρει από κάθε τι άλλο εκεί έξω και ευθυγραμμίζει την επωνυμία μας με τις ίδιες ιδιότητες για τις οποίες είναι γνωστά ήδη τα κινητά μας. Με αυτήν την καμπάνια επιβεβαιώνουμε τον ρόλο της HTC στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, να δίνει δηλαδή τον ορισμό της αλλαγής και να οδηγεί τον κλάδο στην ανάπτυξη των πιο σύγχρονων και πιο καινοτόμων τεχνολογιών".

Το πρόσωπο πίσω από την αλλαγή
Ο Robert Downey Jr., ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα της μεγάλης οθόνης, υπέγραψε διετή συμφωνία με την HTC. Εκτός από πρωταγωνιστής της διαφήμισης, ο Robert Downey Jr. έδωσε επίσης το δικό του προσωπικό στυλ, συνεργαζόμενος στενά με την εταιρεία διαχείρισης της παγκόσμιας εικόνας της HTC, 171 Worldwide (όμιλος WWP), για να δώσει σχήμα στη δημιουργική του κατεύθυνση, τοποθετώντας την αλλαγή στον πυρήνα της επωνυμίας HTC μέσα από μια ποικιλία μοναδικών ερμηνειών του ακρωνυμίου HTC.

Ύμνος στους παράγοντες αλλαγής
Η επικοινωνιακή πλατφόρμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις, με την αρχική διαφημιστική καμπάνια να επικεντρώνεται στην επωνυμία της HTC, με μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο τι αυτή σημαίνει για διαφορετικούς ανθρώπους. Η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει υλοποιήσεις οι οποίες θα τονίζουν τον τρόπο που οι καινοτομίες της HTC -όπως το BlinkFeed, το Video Highlights και το BoomSound- έχουν αλλάξει το πρόσωπο του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας. Τα επόμενα διαφημιστικά σποτ θα εστιάζουν στον τρόπο που τα προϊόντα της HTC δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αλλάξουν τη ζωή τους.

Αλλαγή στο media mix
Ευθυγραμμιζόμενο με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχος της HTC, η καμπάνια 'above-the-line' θα έχει βασικό κέντρο βάρους τον κινηματογράφο, τα διαδικτυακά και τα ψηφιακά μέσα. Βιωματικές εκδηλώσεις σε αγορές-κλειδιά, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ταϊβάν και οι ΗΠΑ, θα κάνουν απτό στους καταναλωτές το επικοινωνιακό μήνυμα της επωνυμίας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν και οι ίδιοι τις διάφορες δημιουργικές ερμηνείες του HTC. Αναπτύχθηκε επίσης μια εφαρμογή τυχαίας παραγωγής λέξεων που θα φιλοξενείται στον ιστότοπο HTC.com και η οποία θα προωθηθεί μέσα από σειρά κοινωνικών καναλιών μεταξύ των οποίων το Facebook, το Google+ και το Twitter, η οποία θα επεκτείνει τη δυνατότητα ερμηνείας στο κοινό και θα τους επιτρέπει να δηλώνουν τις πιο εξωπραγματικές ερμηνείες του ακρωνυμίου HTC, διευρύνοντας την ποικιλία συνδυασμών που θα παρουσιασθούν αρχικά μέσω της καμπάνιας ATL.


Είσοδος

Συζητήσεις

See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Αξιολογούμε χρησιμοποιώντας διάφορα benchmarks, τη κορυφαία single-GPU λύση της AMD, Radeon R9 290 σε μία υλοποίηση της Sapphire με την ονομασία Sapphire Vapor-X R9 290X Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε μία νέα κάρτα γραφικών που βασίζεται στην GPU της AMD, Radeon R9 290 και προέρχεται από τη Sapphire. Πρόκειται για τη Sapphire Vapor-X R9 290 Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε το νέο Sony Xperia Z2, τη ναυαρχίδα της Ιαπωνικής εταιρείας στη κατηγορία των smartphones, για το 1ο εξάμηνο του 2014
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Πρώτη επαφή με το motherboard της ASRock, Z97 Killer και τον νέο επεξεργαστή Intel Pentium G3258 Anniversary Edition

Bits & Bytes

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

Users

0 χρήστες and 669 επισκέπτες

Giorgoss
kondeloq
gerassimos5
Giwrgos1212
panagiotis81
hildegardokane78138
sonopitz04
anagnostopk
gthalicia320115
karampelas
rafaelmarmon79538
kristalwmi70288609947
voudas95
johnajohn
geoffreydse944876134

Ψηφοφορία

Ποιο κινητό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής για το 2014 (πρώτο εξάμηνο);:
back to top