hol: στο επίκεντρο η εξυπηρέτηση του πελάτη

Press News

Η hellas online, διευρύνει τις υπηρεσίες της στην εξυπηρέτηση του πελάτη με το λανσάρισμα της νέας ενότητας "Εξυπηρέτηση Πελατών" στο site www.hol.gr. Ο συνδρομητής της hellas online, μπορεί να βρει την απάντηση σε κάθε πιθανή ερώτηση που αφορά στη σταθερή τηλεφωνία, το internet, την τηλεόραση μέσω πρωτοκόλλου IP, την πληρωμή λογαριασμών την ασφάλεια της ευρυζωνικής του σύνδεσης κ.α., ενώ οι νέοι συνδρομητές μπορούν να παρακολουθούν online την πορεία της αίτησής τους και να ενημερώνονται για την ημερομηνία ενεργοποίησής τους.

Μέσα σε ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον προσφέρεται η δυνατότητα στον συνδρομητή της hellas online να επιβεβαιώσει την σωστή λειτουργία της ευρυζωνικής του σύνδεσης, να αντιμετωπίσει εύκολα και γρήγορα θέματα ρυθμίσεων, συνδεσμολογίας, ή και δυσλειτουργιών που πιθανόν να γίνονται αντιληπτές στην παροχή της υπηρεσίας. Επιπλέον, ερωτήσεις χρηστικού χαρακτήρα όπως "πώς να ελέγξω την ταχύτητα της broadband σύνδεσης μου;", "ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την ταχύτητα της broadband σύνδεσής μου;", "πώς μπορώ να βελτιώσω την ταχύτητά της σύνδεσής μου;" κ.τ.λ. απαντώνται με απλό και κατανοητό τρόπο ακόμα και για τους μη εξοικειωμένους χρήστες.

Παράλληλα, η hellas online έχει αναπτύξει ειδική εφαρμογή ενημέρωσης ώστε οποιοσδήποτε νέος συνδρομητής να μπορεί να γνωρίζει μέσω του www.hol.gr σε ποιο στάδιο της διαδικασίας ενεργοποίησης βρίσκεται η αίτησή του, ενώ ταυτόχρονα αποστέλλονται αντίστοιχα ενημερωτικά SMS ώστε ο συνδρομητής να έχει την πλήρη εικόνα της πορείας της αίτησής του αλλά και την προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας του.

Ο κ. Αντώνης Τζωρτζακάκης, Διευθυντής Marketing της hellas online δήλωσε: "Η δέσμευσή μας και η εστίασή μας στην συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου της εξυπηρέτησης των πελατών μας δεν αποτελούν μόνο θεωρητική υπόσχεση. Έμπρακτα, με την διαρκή εισαγωγή καινοτόμων εργαλείων και υπηρεσιών βελτιώνουμε καθημερινά την εμπειρία των συνδρομητών μας χτίζοντας μια διαρκή και ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους".
 


eve

"φύκια για μεταξωτές κορδέλες"

κάπως έτσι θα περιέγραφα τις παροχές της hol. Οταν μια εταιρεία αλλάζει διεύθυνση κάθε μήνα και το τηλεφωνικό τους κέντρο μπλοκάρει απο υβριστικά κυρίως τηλεφωνήματα όλα αυτά μου φαίνονται όνειρα θερινής νυκτός και κάνει ακόμα ψύχρα!

herc

χα χα συμφωνω μαζι σου ειμαι

χα χα συμφωνω μαζι σου ειμαι κατοχος συνδεσης hol εδω και τρια χρόνια η ταχυτητα ειναι σταθερη και δεν έιχα ποτε προβλημα απλα οταν εχω, δεν μπαινω καν στον κοπο να τηλεφωνησω απλα περιμενω λιγο και... τα ξερω γιατι δουλευα στην Otenet παλιοτερα...μαυρα χαλια ειναι όλοι θελουν δουλεια ακομα οι υποσχεσεις!

Είσοδος

Συζητήσεις

See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Αξιολογούμε χρησιμοποιώντας διάφορα benchmarks, τη κορυφαία single-GPU λύση της AMD, Radeon R9 290 σε μία υλοποίηση της Sapphire με την ονομασία Sapphire Vapor-X R9 290X Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε μία νέα κάρτα γραφικών που βασίζεται στην GPU της AMD, Radeon R9 290 και προέρχεται από τη Sapphire. Πρόκειται για τη Sapphire Vapor-X R9 290 Tri-X OC Version
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Δοκιμάζουμε το νέο Sony Xperia Z2, τη ναυαρχίδα της Ιαπωνικής εταιρείας στη κατηγορία των smartphones, για το 1ο εξάμηνο του 2014
See video
Sorry, you need to install flash to see this content.
Πρώτη επαφή με το motherboard της ASRock, Z97 Killer και τον νέο επεξεργαστή Intel Pentium G3258 Anniversary Edition

Bits & Bytes

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

Users

0 χρήστες and 360 επισκέπτες

Giorgoss
kondeloq
gerassimos5
Giwrgos1212
panagiotis81
hildegardokane78138
sonopitz04
anagnostopk
gthalicia320115
karampelas
rafaelmarmon79538
kristalwmi70288609947
voudas95
johnajohn
geoffreydse944876134

Ψηφοφορία

Ποιο κινητό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής για το 2014 (πρώτο εξάμηνο);:
back to top