Η Toshiba συνεχίζει την καμπάνια “No Matter What Guarantee”
Η Toshiba, ξεκινάει την πρώτη εκστρατεία της (νέα στρατηγική με ψηφιακή καμπάνια και χρήση social media) σε περιφερειακό επίπεδο για την υποστήριξη της εγγύησης “No Matter What Guarantee”, μια μοναδική λύση που προσφέρει απόλυτη σιγουριά. Σε μια προσπάθεια διάδοσης των πλεονεκτημάτων της εγγύησης “No Matter What Guarantee” στην περιοχή της SEEI (Νοτιανατολική Ευρώπη και Ισραήλ), η Toshiba υλοποιεί σειρά ενεργειών.
Για παράδειγμα την δημιουργία νέου εταιρικού blog http://taleftasoupiso.gr/, online videos, blogger engagement, τη χρήση του Facebook και πολλά άλλα εμπορικά προγράμματα.
Ο Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe, δήλωσε χαρακτηριστικά: "Η εγγύηση “No Matter What Guarantee” της Toshiba συνεχίζεται και θέλουμε να το μάθουν όλοι. Η νέα μας καμπάνια επικοινωνεί τη στρατηγική μας να μεταδόσουμε στον κόσμο ότι, αν και οι φορητοί υπολογιστές της Toshiba φημίζονται για την αξιοπιστία και την απαράμιλλη ποιότητά τους, θέλουμε να διασφαλίσουμε με κάθε τρόπο την ικανοποίηση των πελατών μας".
"Ο τίτλος “No Matter What Guarantee” παρουσιάστηκε ένα χρόνο πριν, την κατάλληλη στιγμή εξαιτίας της τρέχουσας οικονομικής κρίσης. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύσαμε τη θέση της Toshiba ως αξιόπιστης και έμπιστης εταιρίας μεταξύ των συνεργατών και των πελατών μας στην Ελλάδα. Οι πελάτες μας μπορούν πάντα να αισθάνονται ασφαλείς, αγοράζοντας ένα φορητό υπολογιστή της Toshiba" τόνισε ο Ivan Doubell, Business Manager για την Ελλάδα, της Toshiba Europe GmbH.
Η εγγύηση “No Matter What Guarantee” δίνει στους αγοραστές φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών επιπλέον ικανοποίηση, προστασία και ελευθερία, περιλαμβάνοντας τέσσερα βασικά πλεονεκτήματα:
- Εγγύηση Ικανοποίησης – Ο πελάτης μπορεί να εργαστεί και να παίξει με το προϊόν, σε περίπτωση όμως που δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την αγορά του, μπορεί να το επιστρέψει μέσα σε δύο εβδομάδες από την ημερομηνία αγοράς. Ό,τι κι αν συμβεί.
- Πρόσθετη κάλυψη για ζημιές εξαιτίας ατυχημάτων - Η Toshiba αντικαθιστά ή επισκευάζει το φορητό υπολογιστή, αν πάθει ζημιά εξ’ αιτίας ατυχήματος, για έναν ολόκληρο χρόνο. Ό,τι κι αν συμβεί.
- Κάλυψη από κλοπή – Η Toshiba δίνει στους πελάτες της έναν ίδιο ή παρόμοιο φορητό υπολογιστή αν ο δικός τους κλαπεί εντός ενός έτους από την αγορά. Ό,τι κι αν συμβεί.
- Κάλυψη για ανεργία – Όσοι αγόρασαν έναν φορητό υπολογιστή Toshiba, θα έχουν επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που χάσουν ξαφνικά τη δουλειά τους μέσα στον πρώτο χρόνο από την αγορά, ενώ μπορούν να κρατήσουν και το laptop. Ό,τι κι αν συμβεί.
Η εγγύηση “No Matter What Guarantee” καλύπτει όλες τις αγορές νέων φορητών υπολογιστών και προσφέρεται χωρίς χρέωση. Για να αποκτήσουν την εγγύηση, οι πελάτες αρκεί να αποδεχθούν τους Όρους και τις Προϋποθέσεις και να εγγραφούν μέσα σε επτά μέρες από την αγορά στο www.nomatterwhatguarantee.com., προκειμένου να αποκτήσουν τη βασική και την “No Matter What Guarantee” εγγύηση.
Η καμπάνια θα τρέξει μέχρι αρχές Απριλίου 2010 και θα καλύψει τις εξής χώρες της SEEI: Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρο, Ελλάδα, Ισραήλ, Μάλτα, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Την καμπάνια επιμελήθηκε τοπικά η McCann Worldgroup Greece: McCann Erickson, Universal McCann , MRM WorldWide, Weber Shandwick και Momentum.
Δείτε ακόμη...
- Όλα τα Toshiba Laptops παρέχονται πλέον με την εγγύηση "No Matter What Guarantee". Έτσι, μπορείτε να αισθάνεστε πάντα ασφαλείς όταν αγοράζετε ένα Toshiba Laptop
- "Εγγύηση ότι κι αν συμβεί" από την Toshiba
- "Εγγύηση ότι κι αν συμβεί" από την Toshiba
- Επέκταση της προώθησης "Εγγύηση ότι κι αν συμβεί" για laptops από την Toshiba
Είσοδος
Συζητήσεις
-
5.253 απαντήσεις, τελευταία πριν 2 έτη 4 εβδομάδες
-
141 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 31 εβδομάδες
-
287 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 31 εβδομάδες
-
7.742 απαντήσεις, τελευταία πριν 5 έτη 31 εβδομάδες
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
-
0 απαντήσεις
- 1 of 226
- ››
Bits & Bytes
-
πριν 10 έτη 13 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 13 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 13 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 13 εβδομάδες
-
πριν 10 έτη 13 εβδομάδες
Δεν υπαρχουν αυτα...
Δεν υπαρχουν αυτα...
Χιλια μπραβο στην Toshiba!!
Τι επιπλέον κόστος θα έχει
Τι επιπλέον κόστος θα έχει αυτή η εγγύηση;
Μόλις επικοινώνησα με την
Μόλις επικοινώνησα με την εταιρεία. Δεν υπάρχει αντίτιμο για την εγγύηση "Ότι κι αν συμβεί". Αρκεί να γίνει σχετική εγγραφή στο πρόγραμμα εντός 7 ημερών από την αγορά του φορητού υπολογιστή.
Για ορισμένες απορίες και ερωτήσεις πάντως θα βρείτε απαντήσεις εδώ.
Ευχαριστώ για την αμεση
Ευχαριστώ για την αμεση ενημέρωση. Αν είναι όντως όπως τα διαβάζω μιλάμε για εξαιρετική κίνηση της Toshiba και της αξίζουν πολλά μπράβο.
Ναι. Και εμένα μου φαίνεται
Ναι. Και εμένα μου φαίνεται εξαιρετική κίνηση και πρωτοποριακή.
Το σήμα στην φωτό τι είναι?
Το σήμα στην φωτό τι είναι? Ιπτάμενη μπανάνα?
Με λιωμένη... μπανάνα μοιάζει
Με λιωμένη... μπανάνα μοιάζει
Είχε κάνει την ίδια κίνηση
Είχε κάνει την ίδια κίνηση και πέρισυ για κάποιο καιρό , είχε διαφοτερική ονομασία (μου διαφεύγει τώρα), αλλά ήταν η ίδια εγγύηση.
Θέλει αρχ**ια τέτοια κίνηση!
Θέλει αρχ**ια τέτοια κίνηση! Μπράβο στην Τοshiba...αλλά πολύ φοβάμαι πως απλώς αντισταθμίζει τις τιμές των φορητών της. Γιατί τελευταία έχω προσέξει ότι ούτε σχεδιαστικά πάνε μπροστά οι φορητοί της, ούτε σε τιμές/επιδόσεις.
Δεν ξέρω για τα άλλα αλλά το
Δεν ξέρω για τα άλλα αλλά το δικό μου είναι πανέμορφο!! :love: